Contact
Heeft u een vraag of een opmerking?
Stuur ons dan even een berichtje via het e-mailadres [email protected]. We doen ons best om binnen één werkdag te reageren.
Spreekt u liever met één van onze medewerkers?
Dat kan natuurlijk ook. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.
Het telefoonnummer van onze klantenservice is: 013-7200020
Verzendzendkosten
Binnen Nederland zijn de verzendkosten € 4,95
Boven de € 99,- wordt uw bestelling gratis verzonden
Wij gebruiken PostNL als verzendpartner, tevens zijn wij ook ophaal en afgifte punt voor PostNL
Afhalen
Heb je gekozen voor afhalen dan mailen we even wanneer je bestelling klaar ligt voor je.
Garantie
Garantie & Reparatie
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.
Echter de eenvoudigste manier om gebruik te maken van de garantie is door middel van contact op te nemen met LEGO zelf. Op alle producten van LEGO geeft fabrikant LEGO zelf garantie.
De LEGO klantenservice is te bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 – 17.00 uur op het gratis servicenummer 00800-53465555
Indien er een onderdeel ontbreekt of deze beschadigd is dan valt dit onder de garantieregeling van LEGO. U kunt hiervoor de onderstaande link aanklikken en de gegevens invoeren.
http://service.lego.com/en-gb/replacementparts/
BrickFever.nl is als verkopende partij te allen tijde aansprakelijk voor het oplossen van een klacht of claim. Vanzelfsprekend staan wij altijd voor u klaar in het geval zich er een probleem voor doet. Wij verwijzen u door naar LEGO direct omdat zij veel hebben aan de door u verstrekte informatie, klacht of probleem met een set.
Tevens, bij missende onderdelen, heeft LEGO goede voorraad en kan een snelle afhandeling garanderen.
Retourneren
Pre-/Backorders
Wij bestellen onze sets direct bij LEGO. ondanks onze eigen grote voorraad kan het wel eens voorkomen dat er een set op is. Wij vullen elke week onze voorraad aan en proberen hierbij van te voren in te schatten hoe populair een set is/gaat zijn. Wij zijn bij deze bestellingen afhankelijk van de lever snelheid en actuele voorraad bij LEGO. Het kan dus voorkomen dat wij 24 sets bestellen en maar 16 geleverd krijgen.
De levertijd van LEGO naar ons is bij Pre-Orders uiteraard ook afhankelijk van de release datum van de sets. Wij krijgen sets niet eerder binnen. De levertijd van een bestelling is minstens twee weken. Hebben we bij de eerste levering niet genoeg sets geleverd gekregen om alle bestellingen naar onze klanten te versturen moeten we opnieuw een bestelling plaatsen voor een volgende levering.
Backorders worden behandeld als first come first serve. De eerste orders krijgen de sets als eerste geleverd. Wij proberen onze klanten per e-mail op de hoogte te houden van hun order. Helaas kan het voorkomen dat een levering, afhankelijk van de populariteit, 2 of zelfs 3x wordt uitgesteld. De order worden hoe dan ook geleverd. Een order kan ten alle tijden geannuleerd worden tegen volledige restitutie van het betaalde bedrag, mits de order nog niet door ons verzonden is.en mits er andere afspraken gemaakt zijn bij speciale bestellingen.
Afhalen in onze winkel
Uw bestelling afhalen kan in ons filiaal in Oisterwijk, Pannenschuurplein 52-54
Kiest u bij het afrekenen voor afhalen dan krijgt u van ons een mail wanneer het klaar ligt in de winkel, dit omdat de voorraad van de afhaalorders in principe vanuit een ander magazijn geleverd worden.
Wanneer wij uw pre en back order binnen hebben zullen wij u daarvan op de hoogte stellen.
Alle artikelen die bestelbaar zijn in onze webshop zijn uiteraard op voorraad.
U kunt in de winkel betalen met pin en contant, wij hebben graag dat u pint!
Let op: Na 7 dagen vervalt uw bestelling en zullen wij de *gereserveerde* artikelen terug in onze voorraad zetten. U wordt hierover via email op de hoogte gebracht.
Bezorgen binnen Nederland, België, Duitsland en Frankrijk
BrickFever.nl verzend met Postnl.
Al onze zendingen worden standaard verzonden. Wij bieden de pakketten wel bij buren aan, tenzij u anders aangeeft!
Alle bestellingen geplaatst en betaald voor 16.00 op werkdagen worden de volgende werkdag aangeboden binnen Nederland. Belgie.
Verzendingen naar Duitsland en Frankrijk kan tot 3 werkdagen duren.
De verzendingen naar het buitenland zijn niet altijd beschikbaar in onze webshop.
Wil je een verzending naar het buitenland en is het volgens de site niet mogelijk neem dan contact met ons op via [email protected]
- Verzendkosten binnen Nederland bedragen € 6,95 per zending;
- Verzendkosten naar België bedragen € 11,55 per zending;
- Verzendkosten naar Duitsland bedragen € 12,85 per zending.
Bezorgen buiten Nederland, België, Duitsland en Frankrijk
Wij bezorgen ook buiten Nederland, België, Duitsland en Frankrijk.
Deze zendingen worden verstuurd via Post.nl en kunnen tot 10 werkdagen duren.
Alle pakketten buiten Nederland worden aangetekend verzonden met Post.nl en zijn verzekerd tot € 500,–
LET OP: verzekering is alleen van toepassing op vermiste pakketten.
Gewicht | 0 – 2 kg | 2 – 5 kg | 5 – 10 kg | 10 -20 kg |
EUR 1 ** | € 14,65 | € 21,15 | € 26,65 | € 35,65 |
EUR 2 *** | € 20,15 | € 26,65 | € 32,65 | € 41,65 |
EUR 3 **** | € 20,95 | € 27,95 | € 33,95 | € 43,95 |
World ***** | € 25,95 | € 35,95 | € 59,95 | € 106,95 |
** EUR1 =
Luxemburg, Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Frankrijk (incl. Corsica en Monaco), Italië (excl. San Marino en Vaticaanstad), Oostenrijk, Spanje (incl. Balearen, excl.. Canarische Eilanden), Verenigd Koninkrijk (excl. Gibraltar en Kanaaleilanden), Zweden
*** EUR2 =
Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Roemania, Slovenië, Slowakije, Tsjechische-Republiek
**** EUR3 =
Albanië, Andora, Bosnië-Herzegovina, Canarische Eilanden, Cyprus, Faeröer Eilanden, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Kanaaleilanden, Kroatië, Liechtenstein, Macedonie, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, San Marino, Servië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland
***** Wereld = Alle andere landen
Wat zijn Pre-orders
Pre-/Backorders
Wij bestellen onze sets direct bij LEGO. ondanks onze eigen grote voorraad kan het wel eens voorkomen dat er een set op is. Wij vullen elke week onze voorraad aan en proberen hierbij van te voren in te schatten hoe populair een set is/gaat zijn. Wij zijn bij deze bestellingen afhankelijk van de lever snelheid en actuele voorraad bij LEGO. Het kan dus voorkomen dat wij 24 sets bestellen en maar 16 geleverd krijgen.
De levertijd van LEGO naar ons is bij Pre-Orders uiteraard ook afhankelijk van de release datum van de sets. Wij krijgen sets niet eerder binnen. De levertijd van een bestelling is minstens twee weken. Hebben we bij de eerste levering niet genoeg sets geleverd gekregen om alle bestellingen naar onze klanten te versturen moeten we opnieuw een bestelling plaatsen voor een volgende levering.
Backorders worden behandeld als first come first serve. De eerste orders krijgen de sets als eerste geleverd. Wij proberen onze klanten per e-mail op de hoogte te houden van hun order. Helaas kan het voorkomen dat een levering, afhankelijk van de populariteit, 2 of zelfs 3x wordt uitgesteld. De order worden hoe dan ook geleverd. Een order kan ten alle tijden geannuleerd worden tegen volledige restitutie van het betaalde bedrag, mits de order nog niet door ons verzonden is.en mits er andere afspraken gemaakt zijn bij speciale bestellingen.