BrickFever Klantenservice

Heeft u vragen over verzending & afhalen, of misschien over wat een pre-order precies is? Geen probleem! 

Om de beste website ervaring te kunnen bieden kunt u de meest gevraagde informatie terug vinden op de BrickFever Klantenservice pagina. Wij hebben ons best gedaan om relevante informatie zo kort & krachtig mogelijk te communiceren.

Navigeer eenvoudig naar het onderwerp waar u meer over wilt weten en vindt zo antwoorden op de meest voorkomende vragen.

Eenvoudig Navigeren

Retourneren

Indien u voor wat voor reden dan ook uw aankoop wilt retourneren kan dat altijd. Hiervoor dient u het packet terug te sturen naar onze winkel, waar wij na ontvangst ervoor zullen zorgen dat wij de inhoud van de bestellingen zullen controleren voordat wij uw order zullen crediteren. U ontvangt uw geld netjes terug op de rekening waarmee betaald is.

Het is wel van belang dat wij vermelden dat het retourneren van bestellingen op de kosten van de klant zal gaan. Dat betekent dat u zelf voor de zending dient te betalen. Indien de zending niet aankomt in onze winkel kunnen wij helaas geen terugbetaling voorzien. Daarom adviseren wij ook om uw zending verzekerd te versturen, zodat u altijd een track&trace heeft waardoor u kan bijhouden waar uw zending zich bevindt. Mocht de post-service uw zending verliezen kunt u de waarde van de zending terug vragen bij de post-service. Zo zorgt u ervoor dat linksom of rechtsom uw zending niet zomaar kan verdwijnen zonder dat u daar de waarde voor terug kan vragen.

Wat zijn pre- en back-orders?

Wij bestellen onze sets direct bij LEGO. ondanks onze eigen grote voorraad kan het wel eens voorkomen dat er een set op is. Wij vullen elke week onze voorraad aan en proberen hierbij van te voren in te schatten hoe populair een set is/gaat zijn. Wij zijn bij deze bestellingen afhankelijk van de lever snelheid en actuele voorraad bij LEGO. Het kan dus voorkomen dat wij 24 sets bestellen en maar 16 geleverd krijgen.

De levertijd van LEGO naar ons is bij Pre-Orders uiteraard ook afhankelijk van de release datum van de sets. Wij krijgen sets niet eerder binnen. De levertijd van een bestelling is minstens twee weken. Hebben we bij de eerste levering niet genoeg sets geleverd gekregen om alle bestellingen naar onze klanten te versturen moeten we opnieuw een bestelling plaatsen voor een volgende levering. 

Backorders worden behandeld als first come first serve. De eerste orders krijgen de sets als eerste geleverd. Wij proberen onze klanten per e-mail op de hoogte te houden van hun order. Helaas kan het voorkomen dat een levering, afhankelijk van de populariteit, 2 of zelfs 3x wordt uitgesteld. De order worden hoe dan ook geleverd. Een order kan ten alle tijden geannuleerd worden tegen volledige restitutie van het betaalde bedrag, mits de order nog niet door ons verzonden is.en mits er andere afspraken gemaakt zijn bij speciale bestellingen.

Verzending

Tijdens het bestellen kunt u ervoor kiezen om uw artikelen te laten bezorgen.
Binnen Nederland zijn de verzendkosten € 4,95.
Boven de € 99,- wordt uw bestelling gratis verzonden.

Wij laten elke bestelling via PostNL bezorgen, om het eenvoudig te houden!

Afhalen bij BrickFever

Tijdens het bestellen kunt u ervoor kiezen om uw artikelen af te halen.
Wij zullen de order voor u verwerken en klaarleggen, waarna u een mail ontvangt dat de artikelen klaar liggen in de winkel in Oisterwijk.

Kijk gezellig ook nog even rond als u de bestelling op komt halen!

Contact Informatie

Heeft u een vraag of een opmerking?
Stuur ons dan even een berichtje via het e-mailadres. We doen ons best om binnen één werkdag te reageren.

Spreekt u liever met één van onze medewerkers?
Dat kan natuurlijk ook. We zijn telefonisch bereikbaar gedurende onze openingstijden.

Telefoon:

013-7200020

Kom langs in onze LEGO Speciaalzaak!

Openingstijden

Maandag:
Dinsdag:
Woensdag:
Donderdag:
Vrijdag:
Zaterdag:
Zondag:

09:00 – 17:00
09:00 – 17:00
09:00 – 17:00
Gesloten
09:00 – 17:00
09:00 – 17:00
Gesloten

Winkel adres

Pannenschuurplein 52
5061 WP, Oisterwijk
Nederland

Garantie & Reparatie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.

Echter de eenvoudigste manier om gebruik te maken van de garantie is door middel van contact op te nemen met LEGO zelf. Op alle producten van LEGO geeft fabrikant LEGO zelf garantie.

De LEGO klantenservice is te bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 – 17.00 uur op het gratis servicenummer 00800-53465555

Indien er een onderdeel ontbreekt of deze beschadigd is dan valt dit onder de garantieregeling van LEGO. U kunt hiervoor de onderstaande link aanklikken en de gegevens invoeren.

http://service.lego.com/en-gb/replacementparts/

BrickFever.nl is als verkopende partij te allen tijde aansprakelijk voor het oplossen van een klacht of claim. Vanzelfsprekend staan wij altijd voor u klaar in het geval zich er een probleem voor doet. Wij verwijzen u door naar LEGO direct omdat zij veel hebben aan de door u verstrekte informatie, klacht of probleem met een set.

Tevens, bij missende onderdelen, heeft LEGO goede voorraad en kan een snelle afhandeling garanderen.

Voorraad update Wij zullen u een mail sturen wanneer dit product weer op voorraad is.
Winkelwagen
0