Contact
Heeft u een vraag of een opmerking?
Stuur ons dan even een berichtje via het e-mailadres oisterwijk@brickfever.nl. We doen ons best om binnen één werkdag te reageren.
Spreekt u liever met één van onze medewerkers?
Dat kan natuurlijk ook. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.
Het telefoonnummer van onze klantenservice is: 013-7200020
Verzendzendkosten
Binnen Nederland zijn de verzendkosten € 4,95
Boven de € 99,- wordt uw bestelling gratis verzonden
Wij gebruiken PostNL als verzendpartner, tevens zijn wij ook ophaal en afgifte punt voor PostNL
Afhalen
Heb je gekozen voor afhalen dan mailen we even wanneer je bestelling klaar ligt voor je.
Pre-/Backorders
Pre-/Backorders
Wij bestellen onze sets direct bij LEGO. ondanks onze eigen grote voorraad kan het wel eens voorkomen dat er een set op is. Wij vullen elke week onze voorraad aan en proberen hierbij van te voren in te schatten hoe populair een set is/gaat zijn. Wij zijn bij deze bestellingen afhankelijk van de lever snelheid en actuele voorraad bij LEGO. Het kan dus voorkomen dat wij 24 sets bestellen en maar 16 geleverd krijgen.
De levertijd van LEGO naar ons is bij Pre-Orders uiteraard ook afhankelijk van de release datum van de sets. Wij krijgen sets niet eerder binnen. De levertijd van een bestelling is minstens twee weken. Hebben we bij de eerste levering niet genoeg sets geleverd gekregen om alle bestellingen naar onze klanten te versturen moeten we opnieuw een bestelling plaatsen voor een volgende levering.
Backorders worden behandeld als first come first serve. De eerste orders krijgen de sets als eerste geleverd. Wij proberen onze klanten per e-mail op de hoogte te houden van hun order. Helaas kan het voorkomen dat een levering, afhankelijk van de populariteit, 2 of zelfs 3x wordt uitgesteld. De order worden hoe dan ook geleverd. Een order kan ten alle tijden geannuleerd worden tegen volledige restitutie van het betaalde bedrag, mits de order nog niet door ons verzonden is.en mits er andere afspraken gemaakt zijn bij speciale bestellingen.
Afhalen in onze winkel
Uw bestelling afhalen kan in ons filiaal in Oisterwijk, Pannenschuurplein 52-54
Kiest u bij het afrekenen voor afhalen dan krijgt u van ons een mail wanneer het klaar ligt in de winkel, dit omdat de voorraad van de afhaalorders in principe vanuit een ander magazijn geleverd worden.
Wanneer wij uw pre en back order binnen hebben zullen wij u daarvan op de hoogte stellen.
Alle artikelen die bestelbaar zijn in onze webshop zijn uiteraard op voorraad.
U kunt in de winkel betalen met pin en contant, wij hebben graag dat u pint!
Let op: Na 7 dagen vervalt uw bestelling en zullen wij de *gereserveerde* artikelen terug in onze voorraad zetten. U wordt hierover via email op de hoogte gebracht.
Bezorgen binnen Nederland, België, Duitsland en Frankrijk
BrickFever.nl verzend met Postnl.
Al onze zendingen worden standaard verzonden. Wij bieden de pakketten wel bij buren aan, tenzij u anders aangeeft!
Alle bestellingen geplaatst en betaald voor 16.00 op werkdagen worden de volgende werkdag aangeboden binnen Nederland. Belgie.
Verzendingen naar Duitsland en Frankrijk kan tot 3 werkdagen duren.
De verzendingen naar het buitenland zijn niet altijd beschikbaar in onze webshop.
Wil je een verzending naar het buitenland en is het volgens de site niet mogelijk neem dan contact met ons op via info@brickfever.nl
- Verzendkosten binnen Nederland bedragen € 6,95 per zending;
- Verzendkosten naar België bedragen € 11,55 per zending;
- Verzendkosten naar Duitsland bedragen € 12,85 per zending.
Bezorgen buiten Nederland, België, Duitsland en Frankrijk
Wij bezorgen ook buiten Nederland, België, Duitsland en Frankrijk.
Deze zendingen worden verstuurd via Post.nl en kunnen tot 10 werkdagen duren.
Alle pakketten buiten Nederland worden aangetekend verzonden met Post.nl en zijn verzekerd tot € 500,--
LET OP: verzekering is alleen van toepassing op vermiste pakketten.
Gewicht | 0 – 2 kg | 2 – 5 kg | 5 – 10 kg | 10 -20 kg |
EUR 1 ** | € 14,65 | € 21,15 | € 26,65 | € 35,65 |
EUR 2 *** | € 20,15 | € 26,65 | € 32,65 | € 41,65 |
EUR 3 **** | € 20,95 | € 27,95 | € 33,95 | € 43,95 |
World ***** | € 25,95 | € 35,95 | € 59,95 | € 106,95 |
** EUR1 =
Luxemburg, Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Frankrijk (incl. Corsica en Monaco), Italië (excl. San Marino en Vaticaanstad), Oostenrijk, Spanje (incl. Balearen, excl.. Canarische Eilanden), Verenigd Koninkrijk (excl. Gibraltar en Kanaaleilanden), Zweden
*** EUR2 =
Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Roemania, Slovenië, Slowakije, Tsjechische-Republiek
**** EUR3 =
Albanië, Andora, Bosnië-Herzegovina, Canarische Eilanden, Cyprus, Faeröer Eilanden, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Kanaaleilanden, Kroatië, Liechtenstein, Macedonie, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, San Marino, Servië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland
***** Wereld = Alle andere landen
Alle verzendkosten zijn in Euro's
Retouren
Retourbeleid
Heeft u een product van ons ontvangen en wilt u deze retourneren? Dat kan!
De manier waarop u het terug kunt sturen ligt aan waar en hoe u het heeft gekocht.
- Heeft u betaald met Paypal dan heeft u recht op 12x per jaar gratis retour zenden
- Heeft u iets gekocht via bol.com dan kunt u via bol.com een retour aanmaken.
- Heeft u bij ons in de winkel, in Oisterwijk of online, iets gekocht dan kunt u het pakket op eigen kosten retour sturen.
- Heeft u iets in onze bricklink/brickowl/brickscout winkel gekocht dan kunt u het pakket op eigen kosten retour sturen
- * retourzendingen zijn altijd op verantwoordelijkheid van de klant, kies daarom bij voorkeur voor een aangetekende retourzending.
Garantie & Reparatie
Garantie & Reparatie
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.
Echter de eenvoudigste manier om gebruik te maken van de garantie is door middel van contact op te nemen met LEGO zelf. Op alle producten van LEGO geeft fabrikant LEGO zelf garantie.
De LEGO klantenservice is te bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 – 17.00 uur op het gratis servicenummer 00800-53465555
Indien er een onderdeel ontbreekt of deze beschadigd is dan valt dit onder de garantieregeling van LEGO. U kunt hiervoor de onderstaande link aanklikken en de gegevens invoeren.
http://service.lego.com/en-gb/replacementparts/
BrickFever.nl is als verkopende partij te allen tijde aansprakelijk voor het oplossen van een klacht of claim. Vanzelfsprekend staan wij altijd voor u klaar in het geval zich er een probleem voor doet. Wij verwijzen u door naar LEGO direct omdat zij veel hebben aan de door u verstrekte informatie, klacht of probleem met een set.
Tevens, bij missende onderdelen, heeft LEGO goede voorraad en kan een snelle afhandeling garanderen.
Veel gestelde vragen
Vanuit welke voorraad wordt online geleverd?
- Wij leveren vanuit beide voorraad locaties. Indien er bij Webshop "Niet op voorraad" staat, terwijl er in de winkel in Oisterwijk nog wel voorraad is wordt deze vanuit Oisterwijk verzonden
Als niet alles leverbaar is, wordt het dan een deellevering?
- Helaas sturen wij geen artikelen op voordat een order compleet is.
Door onze lage prijzen hebben we niet de marge om meerdere keren te verzenden.
Let dus goed op de beschikbaarheid van de artikelen, aangezien u de overige artikelen wellicht wel direct wilt ontvangen.
Het product is niet op voorraad, maar ik kan het wel bestellen?
- Wanneer een product tijdelijk niet op voorraad is kunt u het desbetreffende artikel toch gewoon bestellen. Dit noemen wij een 'Back-Order'.
Uw bestelling wordt door ons op 'Hold' gezet, waarna de order deze status zal vast houden tot het moment dat het desbetreffende artikel weer geleverd is.
Door de grote aantallen backorders die we regelmatig hebben is het onmogelijk om iedereen afzonderlijk te mailen, we werken wel aan een oplossing om dit mogelijk te maken. Maar bellen over de status mag natuurlijk altijd.
Niet alle producten hebben een verwachte levertijd erbij staan?
- Normaal gesproken zal een product dat niet op voorraad is met uiterlijk een dag of 10 weer leverbaar moeten zijn.
Daarbij zijn we natuurlijk afhankelijk of LEGO zelf de producten wel op voorraad heeft.
Zodra LEGO ons de bevestiging heeft gestuurd zetten we de leverdatum erbij.
Dus zolang er geen leverdatum bij staat zijn wij nog aan het wachten op de definitieve bevestiging.
Bij een artikel staat aangegeven 'Pre Order' kan ik deze al bestellen?
-U kunt inderdaad bestellingen plaatsen voor artikelen met de 'Pre Order' status.
Deze bestellingen zullen net als de 'Back-Orders' op 'Hold' gezet worden.
Ook hier geldt weer dat de orders die als eerste besteld zijn ook als eerste uitgeleverd gaan worden.
Ik heb een artikel besteld om af te halen, kan ik deze direct ophalen?
-Indien u iets heeft besteld voor afhalen heeft gekozen dient u te wachten tot u een mail ontvangt met daarin de bevestiging dat het product in de winkel klaar ligt voor u. Aangezien deze bestelling online geplaatst is zal deze vanuit de 'Webshop' voorraad geleverd worden. Enkel als het artikel alleen nog verkrijgbaar is in de winkelvoorraad zou het gelijk afgehaald kunnen worden.
Mijn bestelling is 'beschadigd' geleverd.
-Veel mensen verzamelen LEGO sets en willen de doos uiteraard niet beschadigd hebben.
Maar er zit een verschil tussen beschadigd en beschadigd, een kras kan voorkomen, soms zit er van binnenuit een klein gaatje omdat een onderdeel ongelukkig in de doos heeft gezeten en dit is voor ons helaas geen reden om de doos kosteloos te laten retouneren.
Als we zelf een beschadiging constateren dan wordt de doos per definitie niet verstuurd en gebruiken we deze vooronze Pick a Brick wand.
Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
-Indien uw vraag niet beantwoordt kon worden door onze F.A.Q. kunt u een mail sturen naar oisterwijk@brickfever.nl, we zullen deze zo snel mogelijk proberen te beantwoorden.
*Dit kan voor sommige gevallen een paar dagen duren